Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Показники діяльності Рожнятівського районного суду Івано-Франківської області
за 2013 рік
№ |
|
1 півріччя |
2 півріччя |
1 |
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду в т. ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік |
202 |
194 |
19 |
16 |
||
2 |
Кількість справ і матеріалів, що надійшли |
1200 |
1224 |
3 |
Кількість розглянутих справ і матеріалів |
1210 |
1070 |
4 |
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період в т.ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік |
192 |
187 |
16 |
16 |
||
5 |
Кількість скасованих судових рішень |
19 |
15 |
6 |
Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду в. т. визнаних обґрунтованими |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
7 |
Результати останнього опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються діяльності суду з вказівкою дати цього опитування (позитивний показник у відсотках) * за відсутності інших даних можливо використовувати дані всеукраїнського опитування громадян-відвідувачів суду проведеного за ініціативою Ради суддів України 15.08.2012р. по конкретному суду |
В квітні 2013 року волонтерами було проведено опитування відвідувачів суду. В опитуванні взяли участь 23респонденти, які оцінили роботу суду у 4,52 бали.Загальний показник доступності суду склав 4.,08 б., Загальний показник зручності та комфортності перебування в суді – 4,31 б., повноту та зрозумілість наявної інформації оцінено у 4,6 б. Дотримання термінів судового розгляду – оцінено відвідувачами у 4,53 б. Сприйняття роботи працівників апарату суду у 4,5 б., суддів у 4,68 б. 100% відвідувачів суду зазначають, що вчасно отримали текст рішення по справі. 43,48% відповідей відвідувачів суду зазначили, що враження респондентів від візиту до суду « відповідають очікуваним». 30,43% відвідувачів, які були в суді раніше, зазначають, що якість роботи суду загалом значно покращилась. Щодо альтернативних шляхів сповіщення про виклик до суду – 20,09% респондентів бажають отримати «дзвінок на мобільний телефон». |
|