flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Показники діяльності Рожнятівського районного суду Івано-Франківської області за 2013 рік

29 січня 2014, 09:00

Показники діяльності Рожнятівського районного суду Івано-Франківської області

за 2013 рік

 №

 

1 півріччя

2 півріччя

1

Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду

в т. ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад  1 рік

202

194 

19

 16

2

Кількість справ і матеріалів, що надійшли

1200

1224 

3

Кількість розглянутих справ і матеріалів

1210

 1070

4

Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період

в т.ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік

192

 187

16

16 

5

Кількість скасованих судових рішень

19

 15

6

Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду

в. т. визнаних обґрунтованими

0

 0

0

 0

7

Результати останнього опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються діяльності суду з вказівкою дати цього опитування (позитивний показник у відсотках)

* за відсутності інших даних можливо використовувати дані всеукраїнського опитування громадян-відвідувачів суду проведеного за ініціативою Ради суддів України 15.08.2012р. по конкретному суду

В квітні 2013 року  волонтерами було проведено опитування відвідувачів суду. В опитуванні взяли участь 23респонденти, які оцінили роботу суду у 4,52 бали.Загальний показник доступності суду склав 4.,08 б., Загальний показник зручності та комфортності перебування в суді – 4,31 б., повноту та зрозумілість наявної інформації оцінено у 4,6 б. Дотримання термінів судового розгляду – оцінено відвідувачами у 4,53 б. Сприйняття роботи працівників апарату суду у 4,5 б., суддів у 4,68 б. 100% відвідувачів суду зазначають, що вчасно отримали текст рішення по справі. 43,48% відповідей відвідувачів суду зазначили, що враження респондентів від візиту до суду « відповідають очікуваним». 30,43% відвідувачів, які були в суді раніше, зазначають, що якість роботи суду загалом значно покращилась. Щодо альтернативних шляхів сповіщення про виклик до суду – 20,09% респондентів бажають отримати  «дзвінок на мобільний телефон».